Włochy 04.10-14.10.2016

BELLARIA to malowniczy kurort na włoskiej Riwierze Adriatyckiej, który grupa 30 turystów z Warszawy wybrała na miejsce jesiennego wypoczynku… Pogoda podczas pobytu we Włoszech niestety nie rozpieszczała wczasowiczów, bowiem jesień nad Adriatykiem była w tym roku wyjątkowo pochmurna, deszczowa i chłodna …

Grecja 28.09-09.10.2016

Emeryci z Elbląga wierzyli w siłę Zeusa i zdecydowanie wybrali najlepszy z możliwych okresów czas na wypoczynek w Grecji. W czasie pobytu doznali wszystkich przyjemności i atrakcji po jakie jedzie się do Grecji.

Bułgaria 13.09-24.09.2016

Późnym wrześniowym popołudniem grupa seniorów z Połczyna Zdroju i Świdwina udała się w kierunku południa, z zamiarem zdobycia Bałkanów. Na swój cel obraliśmy Bułgarię.  Droga mijała nam szybko umilona śpiewami, dowcipami i wieloma innymi opowieściami, które wywoływały uśmiech na naszej buzi.

Albania 09.09-21.09.2016

Wrzesień to najlepszy miesiąc na podróż do Albanii, zwłaszcza dla osób które nie tolerują upałów, a chcą wygrzać się w słońcu i wykąpać w ciepłym Adriatyku. Temperatura powietrza 26 stopni, wody około 23. W nocy temperatura 15-18 stopni.

Grecja 19.09-30.09.2016

Seniorzy z Polanicy Zdroju letnio jesienny urlop spędzili w Grecji na riwierze Olimpijskiej w miejscowości Korinos hotel Denis. Pogoda sprzyjała wypoczynkowi i zwiedzaniu ciekawych miejsc.

Włochy 22.09-02.10.2016

Po długiej podróży dotarliśmy do naszej wakacyjnej miejscowości - Ballaria. Już następnego dnia pojechaliśmy na wycieczkę do San Marino, gdzie zaopatrzyliśmy się w różnego rodzaju płyny :) Zwiedziliśmy zabytkowe centrum. Natomiast wieczorem na spotkaniu  zapoznawczym mieliśmy okazje bliżej się poznać.

Czarnogóra 17.09-28.09.2016

Pojechała na Czarnogórę grupa mała, ale zgrana. Dodatkowo “pozytywna”, z dobrą enrgią, czyli taka o jakiej marzy każdy pilot i rezydent.Podróż długa, tym bardziej nocleg w Serbii okazał się dobrym pomysłem, a z Nowego Sadu jeszcze kawał drogi do Dobrej Vody w Czarnogórze.Górskie widoki zrekompensowały trudy podróży, a im bliżej Montenegro, tym bardziej zmęczenie ustępowało.

Włochy 12.09-22.10.2016

Italia jest piękna o każdej porze roku. Na pożegnanie lata właśnie do Włoch wybrała się grupa 23 osób ze Związku Emerytów i Rencistów z Piły, 22 studentów Uniwersytetu Trzeciego Wieku z Lubina oraz p.Krzysztof z Wrocławia.

Bułgaria 30.05-10.06.2016

Ciepłego wieczora w ostatnie dni maja, grupa seniorów z Oleśnicy pod Wrocławiem wybrała się kąpać w blaskach słońca na wybrzeżu czarnomorskim.  Humor dopisywał cały czas, od żartów przez całą drogę, po różnego rodzaju przyśpiewki. Pojechaliśmy tak nie tylko wypocząć, ale również nauczyć się czegoś nowego o południowym wschodzie Europy.

Bułgaria 14.05-25.05.2016

Pewnego majowego popołudnia grupa seniorów ze Stęszewa, Międzyrzecza i Bytomia Odrzańskiego postanowiła zobaczyć co w Bułgarii słychać. Od samego początku było miło i przyjemnie. Nasza sielanka trwała do samego końca. Postanowiliśmy, że nie wrócimy dopóki nasza opalenizna nie będzie przypominała mahoniu.